Child pages
  • Ajuda amb la gestió de compte d'usuari i clau d'accés a l'UJI

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

...

    •  

      Esperar un temps prudencial (més d'una hora i menys de quatre) a que el sistema, automàticament, el desbloquege.

O bé:

Anchor
gestio_compte_Gapps
gestio_compte_Gapps
Pot donar-se el cas de que el SSO de l’UJI ens diga que el compte està bloquejat i, alhora, puguem accedir al Gmail. També és possible la situació inversa: i.e., puguem accedir a les aplicacions i serveis de l’UJI i no a les Gapps. Per a desbloquejar el compte associat en Gapps, corregida la circumstància que provoca el bloqueig, cal accedir a https://www.google.com/accounts/UnlockCaptcha (enllaç extern) i seguir les instruccions.

 Cal recordar que el canvi de la clau d'accés produix, automàticament, el desbloqueig del Compte d'Usuari UJI.


Per tal de canviar clau d'accés l'actual, ho pots fer a l'opció "Opcions del compte / Canvi clau d'accés", i si no recordes la que tenies, pots obtindre'n una nova a l'opció "Heu oblidat la clau d'accés?" a l'SSO.

  • Compte inhabilitat. El bloqueig "administratiu" es resol presencialment (contactant prèviament amb el CAU). També pot donar-se un bloqueig “administratiu”, per part de Google, en el cas que l’usuari haja vulnerat alguna bona pràctica establida en Gapps, com ara un enviament molt elevat de correus-e en un curt període de temps.

  • No recorde l'usuari i/o la clau d'accés. Hi ha un mecanisme de petició i resolució manual per al cas No recorde cap dada (més informació SSO: Com usar el mecanisme 'No recorde cap dada').

...